نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، روند اجرای پروژه های آب و فاضلاب در شهرستان آبادان ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،جلیل مختار نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات پروژه های آب و فاضلاب در شهرداری آبادان برگزار شد ضمن انتقاد از روند اجرای پروژه ها ، گفت: ارائه گزارش کارها بد نیست اما بنده تا وقتی این گزارش ها را قبول می کنم که مردم بابت نارسایی در ارائه خدمات نسبت به ما و مسئولان کمتر ناسزا بگویند،هر موقع خدمات برای مردم ملموس بود و راضی شدند ما متوجه عملکرد خوب شما خواهیم شد.

او افزود: اداره آبفا مانوری برای لایروبی مجاری فاضلاب برگزار کرد که اطلاعات ناقصی از اجرای آن به دست ما رسید و مردم در محلات مختلف همچنان از بالاآمدن فاضلاب به شدت گلایه دارند،خودروی لجن کش یا جنتکس متعلق به آبادان است اما هر روز از یک شهر سر در آورد. این خودروها باید 24 ساعته در آبادان سرویس بدهند تا به صورت موقت مشکل فاضلاب را کم کنند.

نماینده مردم آبادان در ادامه گفت: اداره آبفا وعده داده بود 500 درب منهول به آبادان بدهد ، تعداد به 300 رسید و هنوز 150 درب هم تحویل نشده است.این خلف وعده ها مردم را نسبت به مجموعه مسئولان بدبین می کند و قابل قبول نیست.

جلیل مختار تصریح کرد: آبفای استان باید در سه محور برنامه های زمانی فوری ، میان مدت و بلند مدت پروژه های خود را تعریف کند.در حال حاضر با همکاری شهرداری به سرعت لایروبی ها را انجام دهد تا دچار بارش های سنگین و آبگرفتگی نشویم،در میان مدت انشعابات کامل نشده را تکمیل کرده و تحویل مردم دهد تا شهرداری بتواند کار آسفالت معابر را آغاز کند.

او همچنین از همه متولیان دستگاه های حفار خواست مطابق مصوبات جلسه برنامه ریزی کرده و در زمان بندی تعیین شده ، تعهدات سازمانی خود را انجام دهند تا نگرانی های مردم در ایام منتهی به بارش کاسته شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.