مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از کاهش نسبی دمای هوا طی چهار روز آینده در سطح استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امشب به دلیل نفوذ پرفشار سطح زمین و جریانات مرطوب خزری (گاهی با وزش باد تند) بر میزان ابرناکی افزوده می‌شود؛ بنابراین طی چهار روز آینده آسمان استان غالباً نیمه ابری، در ساعات اولیه صبح و در طول شب‌ها ابری و مه آلود همراه با هوای نسبتاً سرد پاییزی پیش بینی می‌شود.

او بیان کرد: عصر امروز و امشب تا صبح فردا، در بخش‌هایی از مناطق مرکزی و شمالی استان اردبیل بارش پراکنده و خفیف باران (در مناطق کوهستانی توام با رگبار موقت) نیز انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از نظر دمایی نیز از فردا دمای هوا کاهش داشته و هوای نسبتاً سرد در ساعات شبانه (بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان) تا روز پنجشنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت.

محمدی افزود: توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی در خصوص تنظیم دمای واحد‌های صنعتی حساس (گلخانه ها، دامداری‌ها و کندوی زنبور عسل) توصیه می‌گردد.

او اظهار داشت: از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده با حاکمیت شرایط پایدار جوی، آسمان استان اردبیل غالباً صاف همراه با افزایش نسبی دما در سطح استان خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار