معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در فصل‌های پاییز و زمستان افزایش تخت‌ها و بیمارستان‌های ویژه بیماران کرونایی پیش‌بینی شده است تا مدیریت بهتری را در درمان این نوع بیماران شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با هدف اجرای اقدامات لازم در خصوص مدیریت بروز احتمالی وضعیت قرمز در مشهد، با تمامی بخش‌ها و مدیریت‌های حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد هماهنگی شده است.

او افزود: در برنامه‌ریزی جدید، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد را دیده‌ایم و به لحاظ کیفیت کار نیز به دنبال عملکرد و مدیریت بهتر در دوره شیوع احتمالی موج سوم بحران کرونا در مشهد هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در فصل‌های پاییز و زمستان به‌صورت ویژه‌تر از ظرفیت درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها استفاده خواهیم کرد و برنامه‌های بیمارستان‌های درگیر بیماران کرونایی تدوین و تنظیم شده و مراحل اجرایی آن در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید


بدیعی با ذکر این نکته که یکی از همکاری‌های خوب مردم با خادمان حوزه سلامت را در ماه‌های محرم و صفر شاهد بودیم، بیان کرد: با توجه به نگرانی‌هایی که بابت افزایش آمار‌ها در مجالس عزاداری وجود داشت، خوشبختانه این برنامه‌ها مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و تاکنون مشکلی را از این بابت شاهد نبوده ایم.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.