استاندار خراسان شمالی از تعطیلی نقاط و مکان‌های موجب شیوع بیماری کرونا در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمد علی شجاعی در برنامه تلویزیونی پلاک ۴۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس از شبکه اترک استان گفت: مردم باید برای حفظ جان خود و عزیزانشان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

شجاعی با تاکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا تمام جهان را درنوردیده و نمی‌توانیم زندگی را تعطیل کنیم، افزود: حفظ جان و سلامت مردم به ما می‌گوید شیوه نامه های بهداشتی را باید رعایت کنیم.


بیشتر بخوانید 


او  خبر داد: از ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خواسته ام با تحلیلی دقیق نقص‌ها و اشکالات ناشی از افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا بررسی و آسیب شناسی کند تا در صورت نیاز نقاط مشکل زا برای حفظ جان مردم تعطیل شود.

شجاعی با اشاره به اینکه ۴ شهرستان استان در وضعیت قرمز هستند و در کل تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان در حال افزایش است، گفت: بعد از آسیب شناسی اگر به نتیجه برسیم باید حوزه‌ای تعطیل شود مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد.

او گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حمل و نقل عمومی کم و حدود ۳۰ درصد است از شهرداران خواسته ایم به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و ما نیز ورود می‌کنیم تا اجباری برای حفظ دستورعمل‌های بهداشتی به وجود بیاید.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.