موسوی گفت: آسیب شناسی و بررسی نیاز‌های فرهنگی اولویت ما است و امیدواریم با کمک سایر مجموعه‌ها بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.

سید عابدین موسوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ماهشهر آسیب شناسی و بررسی نیاز‌های فرهنگی منطقه اولویت ما بوده استدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بخشی از اقدامات این مجموعه در امسال گفت: آسیب شناسی و بررسی نیازهای فرهنگی منطقه اولویت ما بوده است ان شاءالله بر اساس همین بررسی‌ها و با کمک سایر مجموعه‌های فرهنگی بتوانیم اقدامات موثری در این زمینه انجام دهیم.

آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز بر استفاده از نظر کارشناسان این مجموعه تاکید کرد و بیان داشت: در اجرای برنامه‌های فرهنگی متعلق به تقویم فرهنگی شرکت‌های پتروشیمی نیز این ظرفیت وجود دارد که نظر کارشناسان فرهنگی که با منطقه نیز آشنایی دارند اخذ شود.

او در ادامه با اشاره به همکاری سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بندر ماهشهر نیز می‌تواند همراهی موثری در این خصوص داشته باشد.

نشستی با حضور مسئول شورای هیئت مذهبی و سایر دست اندرکاران فرهنگی و مذهبی شهرستان که همکاری نزدیکی با سازمان تبلیغات اسلامی دارند انجام شد وتبادل نظر در این خصوص صورت گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار