رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا و ابتلای ۳۳ نفر دیگر به این بیماری در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: وضعیت منطقه همچنان قرمز و نگران کننده است  به طوری که در حال نزدیک شدن به اوج دوره دوم بیماری هستیم.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا به ثبت رسید  که ۲۷ نفر مربوط به آبادان، ۶ نفر خرمشهر و از شادگان موردی گزارش نشده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:از این ۳۳مورد مثبت جدید ۲۴ نفر به صورت سرپایی هستند که  ۱۹ نفرمربوط به آبادا ن و۵ نفرمربوط به خرمشهر است.

سلمان زاده تصریح کرد: دیروز  نیز ۱۹ نفر بستری و ۱۸ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند، بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۱۱۳ نفر است.

او گفت: ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در حال تکمیل است و احتمال استفاده از مابقی بیمارستان ها در جنوب غرب خوزستان وجود دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از شهروندان عزیز خواهشمندم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و به کادر درمان برای کنترل بیماری کمک کنند.

 واکسن آنفولانزا در داروخانه ها توزیع نشده است

سلمان زاده تصریح کرد: هنوز واکسن آنفولانزا به داروخانه ها توزیع نشده است و منتظر دستورالعمل وزارت بهداشت هستیم و قرار است برای برخی از شهروندان به صورت رایگان توزیع شود .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.