مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: از محل اعتبارات طرح USO، روستای فتح آباد شهرستان بشرویه به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

 به گزارش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: روستای فتح آباد بشرویه که تا پارسال از پوشش همراه مناسبی برخوردار نبود در سفر استاندار به این شهرستان، پوشش همراه این روستا در فهرست روستا‌های طرح برقراری همراه قرار گرفت و دی ماه پارسال سایت همراه این روستا راه اندازی شد.

او افزود: همچنین سایت نصب شده روستا که با تکنولوژی نسل دوم همراه راه اندازی شده بود در برنامه ارتقاء قرار گرفت و با نصب تجهیزات نسل چهارم همراه، هفته گذشته تکنولوژی این سایت به نسل چهار ارتقاء یافت و مردم روستا از آخرین تکنولوژی همراه کشور بهره‌مند شدند.

بهی تصریح کرد: با برقراری پوشش نسل چهار همراه در این روستا، علاوه بر دیگر کاربرد‌های شبکه ملی اطلاعات، امکان استفاده دانش آموزان و دانشجویان از آموزش مجازی باکیفیت بالا فراهم شد.


بیشتر بخوانید


مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان جنوبی ادامه داد: برای برقراری نسل چهار همراه در این روستا ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

او عنوان کرد: با اجرای برنامه‌های ارتباطی تا پایان امسال ۲۰ روستای دیگر این شهرستان نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.