معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز گفت: ۴۵۰ خانوار به مناسبت هفته سالمند کارت هدیه و سبد معیشتی-بهداشتی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ابوالفضل فلاح قنبری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز با بیان اینکه بیش از ۱۶ هزار سالمند از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستندگفت: به مناسبت هفته سالمند به ۴۵۰ خانوار کارآفرین، حافظ قرآن و هنرمند و دارای فرزندان موفق کارت هدیه و سبد معیشتی و بهداشتی به ارزش ۵۵۰ هزار تومان اهداء شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز افزود: برخی از سالمندان تحت پوشش توانایی‌های دارند و به همین منظور، طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای این افراد می‌تواند امید به زندگی را در آنان افزایش دهد.

فلاح قنبری با بیان این که مهم‌ترین نیاز و دغدغه سالمندان موردحمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) را تأمین هزینه‌های درمانی دانست و گفت: محدوده سنی سالمندان تحت پوشش به سه قسمت ۶۰ تا ۷۴ و ۷۵ تا ۹۰ و ۹۰ سال به بالا را تشکیل می‌دهند.

او افزود: خدماتی همچون کمک‌معیشت، خدمات درمانی و بهداشتی، کمک‌هزینه نگهداری سالمندان، خدمات مسکن و تسهیلات اشتغال و ازدواج فرزندان و معافیت سربازی ازجمله خدمات ارائه‌شده به سالمندان تحت حمایت است.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.