از مجموعه ورزشی چند منظوره روستای کوییک عزیز با حضور جانشین سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان این شهرستان بهره‌بردای شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نوروز اکبری فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت : مجموعه ورزشی چند منظوره روستای کوییک عزیز با مساحت یک هزار و ۶۰ مترمربع با بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای استفاده و رفاه حال جوانان این منطقه مرزی به همت سپاه ناحیه سرپل ذهاب احداث شده است.

او گفت : در راستای خدمت به مردم و افزایش سلامت عمومی جامعه به ویژه قشر جوانان همه نهاد‌ها در کنار سپاه و با همکاری یکدیگر در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و افزایش رغبت به ورزش در کنار هم برآمده ایم.

جانشین سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و تکریم خانواده‌های ایثارگران، گفت: پس از زلزله سال ۹۶ در این منطقه تلاش کنیم تا دوباره با ایجاد فضا‌ها و تجهیزات ورزشی در محلات و روستا‌ها نشاط اجتماعی را در بین مردم بویژه جوانان فراهم سازیم.

 مرتضی مرادی با بیان این که شور سازندگی موجب نشاط اجتماعی و تزریق روحیه امید و طراوت در جامعه می‌شود، افزود: موج خدمت رسانی به برکت بسیج در سراسر کشور همچون دریایی در جریان است و باید شکرگزار این نعمت باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.