مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با بهره مندی همه ۲۱ شهر و ۵۹۳ روستای استان زنجان از نعمت گاز طبیعی، هم‌اکنون میانگین بهره‌مندی خانوار‌های زنجانی از گاز طبیعی به ۹۶ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمدلو مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با تامین گاز طبیعی بیش از ۳۰۴ هزار خانوار شهری با ۱۰۰ درصد بهره مندی و ۱۰۷ هزار خانوار روستایی استان زنجان با ۹/۸۷ درصد بهره مندی؛ در زنجان توانسته است گام‌های موثری در اجرای طرح‌های گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان زنجان بردارد.

او با اشاره به وضعیت گازرسانی در استان زنجان اظهارکرد: گازرسانی به ۳۵۵ هزار و ۲۰۶ مشترک گاز طبیعی در استان زنجان به غیر از اقدام‌ها و برنامه‌ریزی‌های شرکت گاز، مرهون تلاش‌های کارکنان این شرکت در فراهم کردن جریان ایمن و پایدار گاز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، افزود: برای تحقق این امرمهم، بیش از ۶ هزار و ۸۵۰ کیلومتر شبکه گاز اجرایی و ۱۹۲ هزار و ۴۶۶ انشعاب گاز در استان زنجان نصب شده است.

احمدلو با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مهم شرکت گاز استان زنجان بهره‌مندی تمامی صنایع زنجان از گاز طبیعی، همسو با کمک به سطح اشتغال و تولید در زنجان و همچنین کاهش میزان آلودگی محیط زیست است، تصریح کرد: هم‌اکنون همه ۱۱ شهرک صنعتی فعال استان زنجان، ۲ ناحیه صنعتی فعال ایجرود و طارم، ۳ محور صنعتی ذاکر – بناب، روی و نورین، صنایع عمده استان زنجان و ۴۰ جایگاه CNG در زنجان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

او ادامه داد: گاز زنجان با اجرای ۵۹۲ کیلومتر خط انتقال گاز، اجرای ۶ هزار و ۸۵۱ کیلومتر شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز در استان زنجان، نصب ۱۹۲ هزار و ۴۶۶ علمک به ۳۲۵ هزار و ۲۸۸ مشترک در بخش خانگی، ۲۷ هزار و ۶۲۴ مشترک در بخش تجاری و عمومی و ۲ هزار و ۲۹۴ مشترک در بخش عمده و صنعتی خدمات ارائه می‌کند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.