رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت : بیماران این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط تیم تخصصی جامعه بسیج پزشکی استان کرمانشاه روز شنبه به صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ منصوری رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت : طی هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی امروز شاهد حضور پزشکان متخصص در بخش‌های زنان و زایمان، چشم، کلیه و مجاری ادرار، سونوگرافی، جراحی داخلی و قلب و عروق هستیم که این پزشکان در قصرشیرین برای کمک به بیماران نیازمند به صورت رایگان، آن‌ها را ویزیت می‌کنند.

او گفت : هدف از این اقدام خدمت رسانی جامعه پزشکی تخصصی به بیماران نیازمند مناطق محروم و مرزی است که امروز در بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) شهرستان مرزی قصرشیرین حضور یافتند و تا زمانی که بیمار مراجعه کند پزشکان نسبت به ارائه خدمات به آن‌ها ادامه می‌دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین از عموم مردم خواست تا بازهم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی و بیرون از منزل نسبت به قطع زنجیره انتقال کرونا همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

منصوری افزود: تاکنون طی سه مرحله مردم شهرستان قصرشیرین از طریق سامانه ۴۰۳۰ غربالگری کرونا شده اندکه از ابتدای شیوع این بیماری ویروسی شمار مبتلایان به کرونا در قصرشیرین ۱۲۳ مورد بوده است.

او از انجام ۱۴۰ مورد بازدید توسط تیم بهداشتی شهرستان از ابتدای بازگشایی مدارس بر نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس شهرستان خبرداد و ادامه داد: خوشبختانه رعایت دستورالعمل ها و موارد بهداشتی، استفاده از ماسک و همچنین فاصله فیزیکی در مدارس قصرشیرین خوب بوده و در این زمینه مشکلی نداشته ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: همکاران ما در مراکز درمانی و بیمارستان به طور شبانه روزی در خدمت مردم و مراجعه کنندگان هستند و از مردم می‌خواهیم در صورت ابتلا به بیماری‌های سرماخوردگی و آنفلوآنزا در منزل مانده و تا بهبودی کامل استراحت کنند و در صورت تشدید بیماری به مراکز درمانی و پزشک مراجعه کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.