مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از افتتاح، کلنگ زنی، برق رسانی و بهره برداری بیش از ۲۰ واحد از تاسیسات گردشگری استان در هفته گردشگری خبر داد.

رمضانی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: هر ساله با آغاز هفته گردشگری، برنامه ریزی لازم برای بهره برداری از پروژه‌های قابل افتتاح گردشگری در استان صورت می‌گیرد.

او افزود: از ۶ مهرماه و با آغاز هفته گردشگری در شهرستان‌های بیرجند، طبس، قاین، فردوس، سرایان، درمیان، سربیشه و خوسف مجموعا ۷ پروژه برق رسانی و تامین روشنایی، ۷ واحد اقامتگاه بوم گردی، ۲ واحد دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، ۲ واحد سفره خانه سنتی، ۱ واحد رستوران مجتمع بین راهی، کلنگ زنی سایت گردشگری و افتتاح ۲ کارگاه صنایع دستی را شاهد خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


رمضانی با بیان اینکه بیش از ۱۹۰ واحد تاسیسات گردشگری در استان به بهره برداری رسیده است تصریح کرد: بیش از ۶۰ واحد از این تعداد مربوط به اقامتگاه‌های بوم گردی استان است.

عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن فرهنگی، تاریخی در روز جهانی گردشگری خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار