از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پنجم مهرماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پنجم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

۶۰۹۱....۹۱۰: سلام سه ماه است که به دلیل نیازسهام عدالتم را دریکی ازکارگزاری ها فروختم تاکنون به طور متناوب سه میلیون در چهار،پنج مرحله به حسابم واریزشده به کارگزاری مراجعه می کنیم جوابگونیستند خواهش می کنم پیگیری کنید. باتشکریوسفی ازپرند


۶۰۹۱....۹۱۰: سلام یارانه بگیرهستیم تاکنون وام کمک معیشت کرونارا دریافت نکردیم لطفا پیگیری کنیدباتشکریوسفی ازپرند


۹۱۶۲....۹۳۰: با سلام لطفا پیگیری کنید کنکور ۱۴۰۰برای هردو نظام باشه واقعا با این وضع اقتصادی برامون تهیه منابع سخته... شرایط خاص کشور به خاطر کرونا و بسته شدن کتابخانه ها واقعا برای ما سخت شد خواهش می کنم به سنجش درخواست دهید تعدادمون کم هم نیست .


۶۴۳۷....۹۰۲: سلام از شما خبرگزاری جوان خواهشمندیم که ازسازمان سنجش خواستارتمدید مجدد کنکور نظام قدیم با سوالات جداگانه در سال 1400باشند تا عدالت آموزشی برقرار شودلطفاصدای ماباشید در سازمان سنجش باتشکرمحمدی از شیراز


۵۱۸۰....۹۳۹: سلام،ازتون خواهش می کنم کنکور نظام قدیم را تا سال ۱۴۰۰ برگزار کنید خواهش می کنم یک فرصت دیگر به ما بدهید.لطفا صدای ما کنکوری های نظام قدیم درسازمان سنجش باشید.باتشکرازخبرگزاری خوبتون


۵۱۳۸....۹۱۳: سلام.لطفا مستمری بگیران تامین اجتماعی را دریابید.


۹۰۵۵....۹۹۱: سلام لطفا کمک کنید تا کنکورنظام قدیم را تا سال ۱۴۰۰ تمدید کنند.در این وضعیت اقتصادی وتورم که دراثر تحریم ها بوجود آمده،پول خرید کتاب های نظام جدید را نداریم.لطفا کمک کنید.


۹۹۲۶....۹۳۵: سلام لطفا حامی ما بچه های نظام قدیم باشید و صدای ما را به گوش مدیران مربوطه برسانید تا کنکور نظام قدیم را تا  ۱۴۰۰ تمدید کنند.توانایی خرید کتاب های نظام جدید را نداریم.لطفا کمک کنید.


۱۳۸۸....۹۳۷: سلام ما این رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس حقوق خوبی نداریم آن هم درحدود یک میلیون تومان می باشد دراین روزگار و با این شرایط سخت این یک میلیون تومان پولی است؟ کی بازنشست می شویم و معوقات ماهم کی پرداخت می شود ؟خواهشمندیم که درحق ماهم رسیدگی شود چون حقوقمون هم خیلی پایین است.


۰۸۳۶....۹۳۳: لطفا حرف ملت را به گوش مسؤلین وسازمان سنجش برسانید ما خواهان تمدید کنکورنظام قدیم تا سال ۱۴۰۰هستیم .سال گذشته سالی غیرعادی و پرازفشارروانی بود دراین شرایط اقتصادی ما توان خرید کتب و منابع نظام جدید را نداریم.


۶۸۱۶....۹۱۱: سلام درود خسته نباشید من حدود 2ماه و نیم است سهام سی درصد دوم عدالتم را به کارگزاری سعدی فروختم وفقط دویست وهجده هزار تومان به حسابم واریز شده . زنگ می زنم به کارگزاری می گویند فروش سهام قفل شده فروش خرید نمی شود لطفا پیگیری کنیدحق ما مردم کم در آمد پایمال نشود.


۷۰۰۲....۹۱۵: سلام.ازنمایندگان محترم مجلس خواهان پیگیری جهت اجرایی شدن افزایش حقوق رزمندگان معسرکه بیش از سه سال است متاسفانه ازسوی دولت اجرانمی شود هستیم.هفته دفاع مقدس مبارک باد.


۴۳۷۴....913: سلام آزمون دانشنامه متخصصان پزشکی که این هفته قراراست برگزار شود متاسفانه وزارت بهداشت کل کشور را به تهران فراخوانده درصورتی که به راحتی می شد این آزمون در مراکز استان ها برگزار شود.لطفا پیگیری کنید چند ده هزار متخصص پزشکی از کل کشور برای یک آزمون باید تهران بیایند و دو روز محل کارشون بدون متخصص با شرایط خاص کرونا بماند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ن
۱۶:۱۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
سلام لطفا مشکلات ارسالی را پی گیری نمایند باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
داوطلبی که در زمان تحصیل در مدرسه حتی یک ساعت هم مطابق با منابع و فرایندهای نظام جدید آموزش ندیده است، بی انصافی است اگر براساس منابع نظام جدید ارزیابی شود.
«تمدید کنکور نظام قدیم» یکی از موضوعات مهم حوزه تعلیم و تربیت در سال جاری است که تا امروز اظهارنظرهای موافق و مخالف بسیاری را در پی داشته است. موضوع از این قرار است که طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور سوالات کنکور سراسری سال آینده (1400) از منابع درسی نظام قدیم و جدید باشد . تو خدا رحم کنید . وضع مالی خانواده ها سخت شده شاید یه جوان دیگه نمیتونه از والدین خود برای کمک درسی پولی دریافت . واقعاسخته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۱۷:۴۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
سلام تورو خدا صدای مارو به گوش مسئولین برسونید بخدا دارم دیوونه میشم پول تامین کتاب رو ندارم کتابای خودمو بلدن خوندم کتابای نظام قدیم و من چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
بهاره
۱۱:۳۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
لطفا پیام مارا ب گوش مسئولین برسانید بخدا توان خرید کتب نظام جدید و فرصت لازم برای آموزش درس های نظام جدید نداریم لطفا کنکور نظام قدیم را تا ۱۴۰۰تمدید کنید
آخرین اخبار