مدیر شعب بانک مسکن کردستان از اجرای پویش "چگونه خانه دار شویم" در ۲۵ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن کردستان در نشست با اصحاب رسانه استان با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی در کردستان گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون حدود ۲۷ هزار نفر در طرح ملی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۲ هزار نفر پالایش و مورد تایید هستند.

او با بیان اینکه ۲ هزارو ۹۳۰ نفر از شهروندان کردستانی تاکنون اقدام به افتتاح حساب در بانک مسکن کرده اند افزود: در مجموع ۴۷۰ میلیارد ریال برای طرح اقدام ملی به بانک مسکن واریز شده است.

مدیر شعب بانک مسکن کردستان بیان کرد: موضوع تامین و تهیه زمین در راستای مسکن دار کردن مردم همچنان یکی از مشکلات ما در استان بوده که یکی از دلایل آن مهاجرت روبه افزایش روستاییان به شهر است.

سلیمی در ادمه به اجرای پویش "چگونه خانه دار شویم" در کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح به صورت همزمان در استان کردستان و خراسان رضوی از اول مهر ماه امسال انجام شده که هدف از اجرای آن گسترش سطح نفوذ تسهیلات بانک مسکن در شهر‌های کمتر توسعه یافته است.

او با بیان اینکه این طرح در ۲۵ شهر با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر اجرا می‌شود یادآور شد: اجرای این طرح و عملیات ساخت و ساز واحد‌ها ابتدا در شهرستان دهگلان شروع خواهد شد.

مدیر شعب بانک مسکن کردستان در پایان به وضعیت واحد‌های مسکن مهر در استان نیز گریزی زد و اظهار داشت: از تعداد ۴۷ هزار واحد مسکن مهری تقبل شده تاکنون بیش از ۲ هزارو ۷۰۰ واحد آن قسط بندی نشده که امیداست تا پایان امسال به هزترو ۲۰۰ واحد کاهش یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.