معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۷۲۱ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در شش ماه گذشته تجدید خط کشی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات خط کشی محور اردبیل مغان محدوده سامیان هدف از خط کشی راه‌ها را منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی عبور و مرور، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان عنوان کرد و گفت امسال هزارو ۱۰۰ کیلومتر از محور‌های استان خط کشی می‌شود.

او ارتقای ایمنی محور‌ها را از برنامه‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و افزود:در مدت یاد شده رنگ آمیزی ۱۶ هزارو ۳۰۰ عدد پایه تابلو و علائم و ۳ هزارو ۷۵۰ عدد بازتاب چشم گربه‌ای در محور‌های استان تهیه و نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مونتاژ، اصلاح، تهیه و نصب هزارو ۵۱۰ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی، الزامی و انتظامی راهها، شستشوی ۹ هزارو ۲۰۰ علائم، اصلاح و رنگ آمیزی حدود ۳ هزارمترطول سرعت کاه آسفالتی را از دیگر اقدامات راهداران دانست.

صبحی تصریح کرد: در راستای ایمن سازی حاشیه راه‌ها ۸۲۸ کیلومتر حریم راه تسطیح، ۹ هزارو ۲۰۰ مترطول شیب شیروانی راه‌ها اصلاح و بیش از ۲ هزارو ۸۰۰ شاخه گاردریل در جاده‌های استان تعمیر شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.