دادستان اصفهان گفت:همه ما باید بدانیم که هر چه داریم به برکت خون شهدا است و اگر برای حفظ ارزش‌هایی که داریم کوشا نباشیم خون شهدا را پایمال کرده‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصفهانی دادستان اصفهان با اشاره به لزوم ادای دین ملت و مسئولان به شهیدان اظهار داشت: همه ما باید بدانیم که هر چه داریم به برکت خون شهدا است و اگر برای حفظ ارزش‌هایی که داریم کوشا نباشیم خون شهدا را پایمال کرده‌ایم بنابر این مسئولان، مردم و به‌ویژه جوانان ما باید به این موضوع توجه داشته و بدانند که استقلال، امنیت و همه چیز ما به برکت خون شهدا است.

او ادامه داد: اگر این نکته را مدنظر قرار داده و اقدامات و کار‌های بزرگ شهدا برای جوانان ما تبیین شود، وظیفه خود را درقبال خون پاک شهیدان انجام داده و ارزش مجاهدت‌های آنان را حفظ کرده‌ایم.

دادستان اصفهان تصریح کرد: با استمرار یافتن حفظ ارزش‌ها و تبیین مجاهدت شهیدان برای ملت می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم که این راه را ادامه دهیم تا جایی‌که بتوانیم انقلابمان را به تمام نقاط جهان صادر کنیم و به قیام نهایی و ظهور آقا امام زمان (عج) متصل کنیم.

اصفهانی در رابطه با اقدامات و نقش استان اصفهان در حفظ و نشر آثار دفاع مقدس عنوان کرد: استان اصفهان همیشه در این موارد و حفظ ارزش‌ها و ارائه برنامه‌هایی که بتواند یاد و خاطره شهدا را زنده کند، پیش‌قدم بوده و امروز ما هم باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بتوانیم ارزش‌ها و یاد و خاطره شهدا را حفظ کنیم چرا که زنده کردن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.

او خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم به این موارد توجه داشته و با هم برای حفظ ارزش شهیدان و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم به اهداف و آرمان‌های امام راحل و رهبر انقلاب خواهیم رسید.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار