طرح مشترک مردم یاری نیرو‌های مسلح استان و دانشگاه علوم پزشکی از امروز به مدت ۲ روز در کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ مجید خواجویی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان امروز در مراسم آغازین طرح مشترک مردم یاری نیرو‌های مسلح مستقر در استان کرمان (ارتش، سپاه و ناجا) و دانشگاه علوم پزشکی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه سیدالشهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه در طول جنگ لطمه‌های زیادی به حوزه اقتصاد و صنعت کشور وارد شد، گفت: از ابتدای جنگ تاکنون، شهدای بسیاری تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است. 

او تصریح کرد: امروز جمع شدیم ضمن  قدردانی از خدمات مجموعه بهداشت و درمان، خدمتی را که در این برهه از زمان نیاز مردم  است با یک رژه منسجم از این محل شروع کنیم.

آغاز طرح مشترک مردم یاری نیرو‌های مسلح در کرمان

سرهنگ خواجویی در خصوص طرح مردم یاری خدمات بهداشت و درمان، بیان کرد: با توجه به وضعیتی که امروز در جامعه وجود دارد و نیاز ضروری به بحث بهداشت احساس می شود، همکاران از بهداری سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم استان وارد عمل می‌ شوند.

علیرضا بهرامی، معاون بهداد فرماندهی انتظامی استان کرمان هم در این مراسم گفت: طرح مردم یاری امروز و فردا در مناطق الله آباد و شهرک صنعتی کرمان و در تکاب و شهداد با حضور ۱۶ اکیپ که هر اکیپ هم شامل ۴ نفر است، اجرا می‌شود.

آغاز طرح مشترک مردم یاری نیرو‌های مسلح در کرمان

او افزود: در این طرح خدماتی، چون: توزیع بسته‌های بهداشتی، ویزیت رایگان، خدمات پزشکی، دندانپزشکی و دارویی، غربالگری در حوزه کرونا، گندزدایی منازل، آموزش چهره به چهره در حوزه رعایت نکات بهداشتی، شناسایی و برآورد مشکلات بهداشتی این مناطق ارائه می‌شود.

آغاز طرح مشترک مردم یاری نیرو‌های مسلح در کرمان

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار