بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

محمد نصرتی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم پرسپولیس بازی فوق العاده‌ای برابر شارجه امارات ارائه کرد و این تیم توانست  از اعتبار و آبروی فوتبال ایران دفاع کند. تیم استقلال هم عملکرد خوبی داشت و به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

او ادامه داد: تیم سپاهان بهتر از این می‌توانست در آسیا کار کند و اگر نویدکیا فرصت کافی برای آنالیز تیمش داشت در آن صورت او می‌توانست  تفکرات فنی خود را در سپاهان پیاده کند. تیم شهر خودرو هم که پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته بود و نتوانست بازیکنان جدیدش را به تیم اضافه کند و در نهایت از آسیا حذف شد.  در مجموع پرسپولیسی‌ها شاهکار کردند و با همین روند می‌توانند تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش بروند.  

بازی سختی در انتظار پرسپولیس است 

نصرتی درباره بازی پرسپولیس برابر السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: السد تیم خوب و پرمهره‌ای است و سرمربی کاربلدی  را  در اختیار  دارد و بازی سختی در انتظار پرسپولیس است. البته پرسپولیسی‌ها تاکنون خیلی خوب و مسلط کار کرده اند و بازیکنان جدید و قدیمی عملکرد خوبی داشتند.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی پرسپولیس و السد قطر بیان کرد: به نظرم پرسپولیس، هارمونی خوبی پیدا کرده است و بازیکنان این تیم با انگیزه‌ای که دارند به طور حتم می‌توانند برنده این بازی شوند.  

او درباره برگ برنده بازی پرسپولیس و السد قطر اظهار کرد: به نظرم گل محمدی سرمربی پرسپولیس خیلی خوب کار کرده است و انشاالله پرسپولیس با همین روند خوب به فینال آسیا راه یابد.  

مسئولان پرسپولیس باید پاداش بازیکنان را بدهند

نصرتی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس هنوز پاداش پیروزی‌های گذشته را دریافت نکرده اند، گفت: پرسپولیسی‌ها از اعتبار و آبروی فوتبال ایران دفاع کرده و با جان و دل بازی کرده اند و به همین علت مسئولان باشگاه باید پاداش بازیکنان را بدهند تا با روحیه بالا به مصاف حریفان آسیایی خود بروند.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره سرمربیگری نویدکیا و رحمتی اظهار کرد: امیدوارم مربیان جوان همانند نویدکیا و رحمتی که وارد بدنه فوتبال شده اند موفق باشند تا مسیر برای ورود سایر مربیان هموار شود.  


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
تیم پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد ولی از گذشته شما جامعه ورزش متاسف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
تیم پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد ولی از گذشته شما جامعه ورزش متاسف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
چطوری لنگی انگشتی!!!