همزمان با سراسر کشور، آزمون مرکز وکلای قوه‌قضائیه با حضور داوطلبان و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان فارس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس با بیان اینکه در سراسر کشور ۸۲ هزار نفر برای شرکت در آزمون ثبت نام کرده بودند، گفت: این آزمون برای دومین سال متوالی به صورت غیر متمرکز در مراکز استان‌ها برگزار شد، که در استان فارس تعداد ۶۳۷۶داوطلب زن و مرد در آن شرکت داشتند.

حسین عبدلیان‌پور افزود: این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور در چهار حوزه امتحانی، شامل دانشگاه‌های شیراز، پیام‌نور و آزاد و آموزش و پرورش، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

او همچنین گفت: داوطلبانی که در مرحله کتبی آزمون پذیرفته شوند به مرحله مصاحبه راه خواهند یافت و در صورت قبولی در این مرحله و طی مراحل گزینش، به عنوان کارآموز مرکز وکلا مشغول به کار خواهند شد.

عبدلیان‌پور با اشاره به بازدید رئیس کل و معاونان دادگستری استان فارس از محل برگزاری آزمون، گفت: آزمون کتبی مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز امروز بعدازظهر همزمان با سراسر کشور، در استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار