سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: : جایگاه زنان در دوران دفاع مقدس بسیار ویژه بود به همین دلیل نمایشگاه زن و دفاع مقدس در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نمایشگاه زن و دفاع مقدس در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور سرپرست فرمانداری ویژه، بهزاد جولایی مسئول مرکز حفظ آثار و دیگر مسئولان شهرستان افتتاح شد.

 علی فرهمند پور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: جایگاه زنان در دوران دفاع مقدس بسیار ویژه بود و بانوان در عرصه‌های مختلف از جمله اجتماع، اقتصاد، فرهنگ و... نقش بی‌بدیلی دارند، اما جایگاه آن‌ها در دوران دفاع مقدس بسیار ویژه‌تر بود.

او افزود: وجود بیش از ۳۰۰ شهیده زن در دزفول نشانه آن است که باید برای این مقام ارزش قائل شد و قدم‌های بیشتری برداشت و چنین فعالیتی تازه ابتدای کار است و باید در سایر مناسبت‌ها و برنامه‌ها تداوم یابد تا همانند ادوار مختلف شاهد حضور پررنگ بانوان دوشادوش آقایان باشیم.

ابتدا در این مراسم ضمن ادا احترام به شهدای گمنام، مراسم صخره‌نوردی با حضور تیم صخره‌نورد شهرستان برگزار شد و نمایشگاه از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۴ مهرماه ۹۹ افتتاح و تا ۸ شب برای بازدید عموم مردم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.