رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نور از اجرای عملیات خط کشی در ۱۳۰ کیلومتر از راه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سلیمان ایزدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نور از اجرای عملیات خط کشی در جاده‌های اصلی این شهرستان خبر داد و گفت:عملیات خط کشی در ۱۳۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان نور  به اجرا در می‌آید.

او افزود: این اداره به منظور افزایش ایمنی جاده ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات عملیات اجرای خط کشی را در جاده‌های این شهرستان در دستور کار خود قرار داد.

ایزدی به اقدامات ایمن سازی این اداره در جاده های این شهرستان اشاره و گفت: اقدامات ایمن سازی از قبیل تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل، تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره از ابتدای سال تا به امروز بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نور افزود: اجرای عملیات خط کشی در محور‌های پل زنگوله – بلده به طول ۲۷ کیلومتر به اجرا در آمد و در محورهای، بلده-هراز، بلده – رویان – نور، نور-چمستان -آمل به زودی به اجرا در می‌آید.

از ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی موجود در مازندران مقدار ۷۰۰ کیلومتر در شهرستان نور قرار دارد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.