فرماندار شهرستان اردبیل گفت: اعتبارات لازم برای حل مشکلات منطقه نمونه گردشگری سردابه تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از منطقه نمونه گردشگری سردابه گفت: به منظور رفع مشکلات در این منطقه نمونه گردشگری در زمینه تامین اعتبارات لازم اقدامات و پیگیری‌های اساسی انجام می‌شود.

او خواستار رسیدگی بهداشت در منطقه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز شد و افزود: از ادارات مربوطه انتظار می‌رود در این زمینه با ورود جدی رسیدگی لازم را انجام داده و از مشکلات در این زمینه جلوگیری کنند.

فرماندار شهرستان اردبیل در مورد مسیر کمربند طلایی بیان کرد: این راه در توسعه گردشگری منطقه ضروری بوده و می‌تواند زمینه برای رونق دوچندان و نیز توزیع متوازن گردشگران را در منطقه فراهم آورد.

امامی یگانه عملکرد و پیگیری میراث‌فرهنگی را مطلوب دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود ادارات در این منطقه همکاری و حمایت لازم را داشته باشند تا زمینه برای رونق صنعت گردشگری در سردابه مهیا شود.

محمدرضا شایقی رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل با تاکید بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌های این منطقه اظهار کرد: استفاده از مصالح بومی منطقه در ساخت و سازهای جدید و استعلام بنیاد مسکن از بناهای نوساز با توجه به ظرفیت بوم‌گردی در منطقه ضروری است.

او خواستار تامین اعتبار لازم برای راه اصلی روستا و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و رسیدگی بهداشت در منطقه با توجه به حجم گردشگران در سردابه شد و گفت: امیدواریم با مشارکت و همکاری لازم شاهد رفع مشکلات در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.