باشگاه فولاد خوزستان از بازیکنان واجد شرایط برای حضور در تیم امید، تست گیری می‌کند تا نفرات مستعد و منتخب به این تیم فوتبال راه پیدا کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، باشگاه فوتبال فولاد خوزستان در نظر دارد تا از بازیکنان رده امید جهت تقویت تیم امید برای حضور پرقدرت در لیگ برتر کشور تست‌گیری و اقدام به انتخاب بازیکنان واجد شرایط کند، علاقه‌مندان عزیز با در نظر گرفتن شرایط و نکات زیر می‌توانند به طور رایگان در این تست حاضر شوند.

تاریخ‌های انجام تست در رده امید شنبه  ۵ مهر ماه ساعت ۱۶ الی ۲۰، یکشنبه ۶ مهر ماه ساعت ۱۶ الی ۲۰ و دوشنبه  ساعت ۱۶ الی ۲۰ در زمین شماره ۴ باشگاه فولاد خوزستان است که برای متولدان ۷۸/۱۰/۱۱ الی ۸۰/۱۰/۱۰ انجام می‌شود.

مدارک و لوازم مورد نیازکارت ملی یا شناسنامه، کارت بیمه ورزشی، کارت سوابق بازی کشوری یا استانی، تهیه لباس ورزشی (شورت-پیراهن-کفش-جوراب و ساق‌بند) برعهده بازیکن است.

همچنین رعایت اصول بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش، ماده ضدعفونی، آب معدنی و همچنین فاصله اجتماعی الزامی است؛ و دریافت برگه خود اظهاری از سایت salmat.gov.ir و همراه داشتن برگه خوداظهاری تکمیل شده از سوی فرد باید انجام شود.

علاقه‌مندان ۳۰ دقیقه قبل از شروع تست جهت دریافت کارت تست با رعایت اصول بهداشتی به دفتر تیم‌های پایه واقع در کیلومتر۱۰ جاده صنایع فولاد باشگاه فرهنگی ورزشی فولادخوزستان مراجعه فرمائید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.