سرمربی تیم فوتبال برایتون با تمجید از عملکرد هافبک ایرانی تیمش گفت: علیرضا جهانبخش به حضور در ترکیب اصلی این تیم نزدیک شده است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته (چهارشنبه) در چارچوب دور سوم مسابقات جام اتحادیه فوتبال انگلیس تیم برایتون با درخشش علیرضا جهانبخش ۲ بر صفر پرستون را شکست داد.

ستاره ایرانی تیم برایتون که هفته گذشته در جام اتحادیه برابر پورتسموث گلزنی کرد و پاس گل داده بود، این بار هم گل اول تیمش را به ثمر رساند.

گراهام پاتر سرمربی برایتون پس از پایان این بازی ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش، درباره جهانبخش گفت: "او واقعاً به حضور در ترکیب اصلی نزدیک شده است. برابر نیوکاسل (در لیگ برتر) ما با آرون کونولی و نیل مائوپای به میدان رفتیم، اما جهانبخش واقعاً در دوران خوبی به سر می‌برد و رو به جلو می‌رود. گل او بسیار عالی بود. من واقعا از او راضی هستم."

حریف بعدی برایتون در جام اتحادیه منچستریونایتد است، اما یاران جهانبخش پیش از آن بازی، روز شنبه در چارچوب بازی‌های لیگ برتر هم باید به مصاف این حریف سرشناس بروند. حالا باید منتظر ماند و دید آیا جهانبخش روز شنبه فرصت بازی  برابر منچستریونایتد را پیدا خواهد کرد یا نه؟


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار