سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان ما با غیرت برابر الاهلی بازی کردند و توانستیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید نامجو مطلق سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برتری تیمش برابر الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می‌کنم بچه‌های ما بهترین نمایش را به اجرا گذاشتند و بازی خیلی خوبی را انجام دادیم.

او ادامه داد: یک سری از بازیکنانمان درگیر مصدومیت بودند و در لیگ خودمان، لیگ فرسایشی داشتیم و خیلی از آن‌ها آسیب دیده بودند، اما خود را به این بازی‌ها رساندند. در اواخر بازی برای برخی بازیکنان ما مشکل بوجود آمد که فکر می‌کنم بچه‌های ما با غیرت بازی کردند و توانستیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم.

نامجو مطلق افزود: امیدوارام در مرحله بعدی شرایطی را به وجود بیاوریم و باز هم موفق باشیم. جا دارد این برد را به هواداران میلیونی تبریک بگویم، ما با تمام توان برای خوشحال کردن آن‌ها می‌جنگیم.

او افزود: در بازی قبل ما یک نیمه بد داشتیم، چون بازیکنان ما از شرایط مسابقه دور بودند. قبول دارم نیمه اول بدی داشتیم، اما در نیمه دوم دیدار با الشرطه همه چیز خوب پیش رفت و آن ۴۵ دقیقه به ما کمک کرد بازیکنان در شرایط مسابقه قرار گیرند. با وجود خستگی بابت تمام شدن یک لیگ فرسایشی، فقط کار ریکاوری را انجام دادیم.

نامجو مطلق ادامه داد: بازیکنان امروز شاداب‌تر بودند، اما به دلیل مصدومان زیادی که داریم باید بازیکنان را از نظر ذهنی و بدنی آماده کنیم که در بازی آتی هم کیفیت خوبی را نمایش دهند. با توجه به اینکه بازی‌ها هر ۳ روز یکبار برگزار می‌شود کار سختی داریم و بازیکنان ما چنین وضعیتی را تجربه نکرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رنگ خون
۱۷:۲۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
چشمها را باید شست ، جور دگر باید دید ...

سر همین بود به بازیکناتون میگفتی بیفتین رو زمین : ))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
کجا سه روز یکبار بازی میکنید؟ شما تنها تیمی هستید که یک هفته استراحت کردید و با دو بازی رفتید مرحله بعد که بازی دومتونم با تیم ذخیره های الاهلی بود و مشخصا فشار زیادی به تیمتون نمیتونستند بیارند # کپا امجدیه دیگری در راه است
آخرین اخبار