امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : بزرگترین درس دفاع مقدس غلبه ایمان، اتحاد و اراده ملت بر دنیای استکبار بود که امروز می‌تواند الگویی برای همگان باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : هفته دفاع مقدس هفته درس آموزی برای کشور‌های مستکبری است که به دنبال سلطه جویی بر کشور‌های مظلوم هستند.

او گفت : همه دنیا فکر می‌کردند اگر روزی بلوک شرق و غرب در کنار هم قرار گیرند هر نظامی را می‌توانند ساقط کنند، اما جنگ تحمیلی با حضور تمام کشور‌های استکبار، بلوک شرق و غرب و دلار‌های مرتجعین عربی نتوانست بر اخلاص رزمندگان و اتحاد و اراده ملت غلبه کند.

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: ما هم درجنگ تحمیلی و هم بعداز آن درمقابل استکبار ایستاده و بازهم خواهیم ایستاد و امروز نیرو‌های مسلح ما در اوج آمادگی قراردارنداز این رو ملت ما امروز گوش به فرمان، ولی فقیه آماده دفاع از انقلاب و کشور هستند.

فاطمی نسب افزود: رئیس جمهوری دیوانه آمریکا از به شهادت رساندن سردار دل‌ها به عنوان فتح الفتوح خود یاد می‌کند که نشان دهنده ضعف و ناتوانی آن‌ها است.

او ادامه داد: مردمی که اینگونه پای نظام و انقلاب خود ایستادند شایسته بهترین خدمات هستند و مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه زیبنده ملت ایران نیست.

او افزود: پذیرش مسئولیت توسط هرکسی به عنوان نوکر مردم بودن است و برای نوکری صادقانه مردم باید برای رفع مشکلات جامعه تلاش کرد و به طور قطع باید مشکلات باید در داخل و توسط جوانان کشور حل شود.

قداست بسیج مرهون ایثار شهدا است

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: امروز قداست و طهارت بسیج مرهون ایثار و شهادت طلبی‌های شهدا و بسیجیان مخلص دوران دفاع مقدس است.

 پاسدار نوروز اکبری افزود: بررسی فرهنگ عاشورایی رزمندگان در دوران دفاع مقدس به ما ثابت کرده هر ملتی که از فرهنگ ایثار و شهادت برخوردار باشد پیروز و سربلند باقی مانده خواهد ماند.

او گفت: با گوش به فرمان، ولی امر مسلمانان جهان در حفظ و اقتدار و جهانی نمودن انقلاب و اسلام می‌توانیم تداعی بخش اهداف شهدا باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.