فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: برای گذر از جنگ اقتصادی دشمن، باید از تجربیات ۸ سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بهره برده شود.

سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه فعالان بخش اقتصادی با روحیه جهادی در عرصه تولید فعالیت می‌کنند بیان کرد: برای گذر از جنگ اقتصادی دشمن، باید از تجربیات ۸ سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بهره برده شود.

او تحقق جهش تولید را در سایه همدلی، هماهنگی، هم‌افزایی، کار و تلاش مضاعف دانست و بیان کرد: در راستای تحقق سیاست‌های شعار جهش تولید ۶ کارگروه تخصصی در سپاه استان بوشهر ایجاد شده است.


بیشتر بخوانید

راه پیروزی در جنگ اقتصادی، بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس است


فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به تشکیل قرارگاه تخصصی در کارگروه صنعت، معدن و انرژی برای پیگیری حل مشکلات صنعت‌گران و کمک به احیاءواحد‌های صنعتی راکد گفت: امسال در عرصه محرومیت‌زدایی طرح‌‌های مهمی در شهر‌ها و روستا‌های استان اجرا شده که بخش عمده‌ای از آن‌ها در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

در این مراسم از ۱۸ تولیدکننده برتر استان بوشهر در بخش‌های مختلف از جمله صنعتی، معدنی، اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، صادراتی و محصولات تولیدی در عرصه مقابله با کرونا  تجلیل شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.