مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، درباره شروع تمرینات شاگردان جواد نکونام و دیگر مسائل مربوط به سرخپوشان اهوازی توضیحاتی را بیان کرد.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمرینات را شروع کرده ایم. تا الان ۵ جلسه تمرین برگزار شده است. پایه تمرینات، فعالیت‌های آمادگی جسمانی و آماده سازی پیش فصل است. با توکل بر خدا برای شروع قدرتمند لیگ تلاش می‌کنیم.

آذری ادامه داد: درباره پرونده محرومیت از نقل و انتقالات، درخواست اعاده دادرسی کرده ایم. مقرر شد عزیزان در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و کمیته مسابقات، مجددا این پرونده را بررسی کنند. فکر می‌کنم ظرف ۲ روز آینده پاسخ نهایی را دریافت خواهیم کرد. از آنجایی که رای، پس از شروع نقل و انتقالات به ما ابلاغ شده بود، با چند بازیکن جدید مذاکره کردیم؛ اما باید به رای صادره از مراجع بالادستی احترام گذاشت. به احترام رایی که صادر شده است به خودمان اجازه ندادیم این قرارداد‌ها را به طور رسمی ثبت کنیم. منتظریم حکم نهایی به ما ابلاغ شود. البته نمونه‌های مشابه بین المللی را بررسی کردیم. باید گفت مقداری جای امیدواری وجود دارد. به هر حال ما نمی‌توانستیم از قافله نقل و انتقالات عقب بمانیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: جذب بازیکن در پست‌های خاص، مانند دروازه بان در حوزه جواد نکونام است. یک مربی حرفه‌ای در سطح نکونام به همه جوانب فکر می‌کند و ما از این بابت خوشحالیم. مطمئن هستیم که یک مربی سطح بالا مانند جواد نکونام همه موارد را در نظر گرفته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار