باشگاه نفت مسجد سلیمان هنوز خود را برای شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران آماده نکرده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، تیم‌های لیگ برتری خودشان را برای حضور در لیگ بیستم آماده می‌کنند، اما در این میان باشگاه نفت مسجد سلیمان شرایط بسیار بدی دارد و با وجود سپری شدن بیش از ۲ ماه از پایان لیگ نوزدهم، این باشگاه هیچ اقدامی انجام نداده است.  

ماجرا از آنجا شروع شد که پس از پایان لیگ نوزدهم حکم ادامه فعالیت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان در این باشگاه صادر نشد و به همین دلیل مهران نصیریان دوست، مدیرعامل باشگاه از سِمتش استعفا کرد.  

پس از نصیریان دوست، هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه شد، اما او هم نتوانست تغییر مثبتی ایجاد کند تا به سرنوشت مدیرعامل قبلی باشگاه دچار شود.  

اعضای هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان هم تا آخر شهریور ماه اجازه کار در این باشگاه را داشتند و تا زمانی که حکم ابقای آن‌ها صادر نشود، باشگاه نفت مسجد سلیمان خارج باید در بلاتکلیفی به سر ببرد.  

با استعفای مجتبی حسینی که البته با باشگاه قرارداد رسمی هم نداشت، کورسوی امید هواداران پرشور نفت مسجد سلیمان از بین رفت و در حال حاضر تکلیف، نیمکت سرمربیگری، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه برای فصل آینده مشخص نیست.  

این در حالی است که هفته پیش حکم ادامه فعالیت اعضای هیئت مدیره دیگر تیم نفتی، یعنی صنعت نفت آبادان صادر شد و  این باشگاه با انتخاب سرمربی جدید خود اکنون در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر سرمربی خود است.


بیشتر بخوانید: 


با این شرایط نفت مسجد سلیمان در لیگ بیستم کار سختی دارد و کسی که ریسک هدایت این تیم را بپذیرد، باید برای نگه داشتن نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر تلاش کند، زیرا با جدا شدن مهره‌های کلیدی تیم در لیگ نوزدهم، برطرف نشدن مشکلات مالی و مدیریتی و به دنبال آن تاخیر در تقویت و آماده سازی تیم، سفیدپوشان مسجد سلیمانی با معضل بزرگی مواجه شدند که قطعا در لیگ بیستم کارشان را سخت‌تر از هر زمان دیگری می‌کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار