سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: از ابتدای اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی تاکسی و انواع وانت‌بار در کشور، ۲۰۰ خودرو در البرز به صورت رایگان دوگانه سوز شدند.

فهیمه سادات قلندرزاده، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: با بازدید به عمل آمده از کارگاه های مجاز فرآیند تبدیل خودرو به دوگانه سوز، تاکنون بیش از ۲۰۰ خودرو با نصب مخزن و کیت مخصوص و ۱۰۰ خودرو نیز در نوبت تبدیل شدن قرار دارند.

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز ضمن تاکید بر ثبت نام رانندگان خودرو‌های عمومی تاکسی و انواع وانت بار متقاضی این طرح در سامانه اطلاعات جامع خودرو‌های دوگانه سوز کشور افزود: با تولید مخزن از طریق منابع داخلی سرعت تبدیل خودرو‌ها به دوگانه سوز شدن افزایش یافته و شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه فوق در این طرح رایگان شرکت کنند.

قلندرزاده گفت: اولویت گازسوز کردن با خودرو‌هایی است که زودتر در سامانه مورد نظر با ثبت کد ملی و شماره موبایل نوبت گیری کنند.

انتهای پیام / ر.ن

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.