به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والا مقام زنگ ایثار و مقاومت در بخش ساربوک قصرقند با حضور انور رئیسی بخشدار ساربوک در دبیرستان امام خمینی (ره) این شهر نواخته شد

انور رئیسی بخشدار ساربوک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهداء هشت سال دفاع مقدس گفت : تقویم پرافتخار انقلاب اسلامی ایران سرشار از مناسبت هایی است که ریشه در اعتقادات دینی، مذهبی و غیرت انقلابی مردم دارد، مردمانی که عشق آنها به انقلاب، نظام و آرمانهای شهدا مثال زدنی و بی نظیر است که سند پرافتخار آن در بخش ساربوک تقدیم ۸ شهید والا مقام در راه انقلاب است .

او افزود : هفته دفاع مقدس را باید فرصتی برای خودباوری، یادآوری، تلاش و مجاهدت های بزرگمردانی دانست که در دفاع از ارزشها و آرمانهای امام راحل(ره) جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

بخشدار ساربوک در ادامه با اشاره به ظرفیت های موجود در بخش ساربوک از دانش آموزان این بخش خواست تا از فرصت های پیش آمده برای تحصیل استفاده کنند تا برای آینده این نظام موثر واقع شوند.

تهدید های فضای مجازی و ضرورت تبدیل آن به فرصت، هجمه های فرهنگی علیه دانش آموزان در مقطع فعلی، وظایف دانش آموزان در برابر والدین و مردم، تهذیب نفس، اخلاق مداری و تلاش در جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از دیگر مواردی بود که بخشدار ساربوک در جمع دانش آموزان این بخش به آنها اشاره نمودند.

بخشدار ساربوک در بخش پایانی آموزش و پرورش را بنیادی ترین بخش توسعه کشور عنوان کرد و از معلمین خواست که در تعلیم و تربیت که از ظریف ترین، حساس ترین و ماندگارترین فعالیت هاست تلاش و کوشش مضاعف کنند و با مدیریت زمان و برنامه ریزی درست راه رسیدن به توسعه پایدار و آینده ای امیدبخش را فراهم نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار