رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیکشهر گفت: ۷۴۷ هکتار از اراضی ملی شهرستان نیکشهر در چند روز اخیر با همکاری نیروی انتظامی و قضائی رفع تصرف شد.

منصور رئیسی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای حفاظت و مراقبت از اراضی ملی و عمل به وظیفه ذاتی خود مبنی بر تثبیت حاکمیت دولت و برابر با قوانین، اقدام به رفع آثار تصرف از اراضی ملی در شهر اسپکه، روستا‌های هیچان، تخت ملک، رمضان کلگ و کشیگ شد.

او افزود: در اولین روز از این اقدام همکاران ما در منابع طبیعی شهرستان نیکشهر به همراه تعدادی از کارشناسان اداره کل و با همکاری پاسگاه شهر اسپکه تمامی سنگ‌های تخلیه شده، پی کنی‌ها و دیوار کشی‌ها در اراضی ملی جمع آوری و تخریب شدند و ۲۱۷ هکتار از اراضی ملی در این منطقه رفع تصرف شد.

منصور رئیسی بیان کرد: در ادامه نیز عملیات رفع تصرف در روستای تخت ملک ۴ هکتار، روستای هیچان ۹ هکتار، کشیگ ۳۰۷، رمضان کلگ ۲۱۰ هکتار انجام گرفت.

رئیس منابع طبیعی شهرستان نیکشهر اظهار داشت: کلیه اقدامات و عملیات صورت گرفته در قالب عکس و فیلم به منظور اقدام و اطلاع به مقامات مربوطه ارسال خواهد شد.

او گفت: از همکاری مجدانه مجموعه دستگاه قضائی، فرماندار شهرستان نیکشهر، مقامات انتظامی و اعضای شورای حفاظت از اراضی ملی که تلاش‌های زیادی برای تحقق این مهم انجام داده اند تقدیر قدر دانی می‌کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار