دادستان مرکز مازندران در دومین جلسه تخصصی کارگروه رصد فضای مجازی استان، به متخلفان فضای مجازی هشدار جدی داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران در دومین جلسه کارگروه رصد فضای مجازی استان که با حضور اعضای این کارگروه در دفتر دادستان مرکز استان تشکیل شد، به متخلفان فضای مجازی هشدار جدی داد.
 
او افزود: با توجه به رصد جدی و تخصصی فضای مجازی در استان از زمان تشکیل این کارگروه، ۲۲۳ صفحه مجازی فعال در زمینه خرید و فروش غیرمجاز اسلحه و مهمات شناسایی و مسدود شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

کریمی با اشاره به رصد جدی متخلفان در زمینه اخلال در نظم عمومی، گفت: ۴۰ صفحه متخلف از اراذل و اوباش نیز شناسایی و مسدود شده و تعداد ۲۴ نفر نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

او از شناسایی ۳۵ کانال حاوی مطالب ضد اخلاقی، ضددینی و ترویج دهنده بی بند و باری و نشر اکاذیب در ماه اخیر خبر داد و افزود: با توجه به حوادث اخیر در فضای مجازی، متخلفان این نکته را بدانند که تحت رصد و نظارت می‌باشند.

نشست‌های تخصصی این کارگروه به صورت مستمر در دادستانی مرکز استان برگزار شده و بر اساس گزاش ها و رصد‌های صورت گرفته، با متخلفان فضای مجازی برخورد قاطعانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار