یک شرکت دانش‌بنیان با ثبت تولید و تحویل بیش از ۳۰۰ واحد توربین‌های گاز و بخار نیروگاهی به بازار ایران و منطقه خاورمیانه به یک بازیگر بین‌المللی در صنعت توربین تبدیل شده است.

به گزارش  حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، توربین و تجهیزات جانبی آن از جمله نیاز‌های صنعتی در کشور است. این نیاز با تلاشی دانش‌بنیان بومی‌سازی شد و در اختیار صنایع نیروگاهی نفت و گاز قرار گرفت.

پیش از این، واردات تنها مسیر تامین این نیاز در کشور بود اما اکنون شرکت دانش‌بنیان مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) نقش یک تامین‌کننده‏ مطمئن و برتر محصولات و خدمات مربوط به توربین و سایر تجهیزات دوار را ایفا می‌کند.

این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰ واحد توربین‌های گاز و بخار نیروگاهی به بازار ایران و منطقه خاورمیانه تحویل داده است براین اساس یک بازیگر بین‌المللی در صنعت توربین محسوب می‌شود.

به گفته مجید بهمنی مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان محصولات این مجموعه به حوزه‌های تولید برق، صنعتی و رانش مکانیکی مرتبط می‌شود.

این فعال دانش‌بنیان ادامه می‌دهد: ما محصولات و خدمات خود را برای طیف وسیعی از مشتریان داخل و خارج از کشور ارائه می‌دهیم و بر ارتقاء عملکرد و کاهش هزینه در راه‏‌حل‏‌های دانش‌بنیانی تمرکز کرده‌ایم. در واقع ما امروز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان محصولات و خدمات حوزه نیروگاه‌های حرارتی و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی شناخته تبدیل شده‌ایم.


بیشتر بخوانید


بهمنی بیان می‌کند: در شرکت ما دانش فنی طراحی و ساخت قطعات توربین، فناوری ساخت ماشین‌آلات پیشرفته تولید، سالن‌‏ها و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و تست و اندازه‌‏گیری، پایش مستمر محصولات در چرخه عمر بهره‌‏برداری آن‌ها و ارزش‌‏آفرینی برای مشتریان و زنجیره تامین مطمئن تجهیزات جانبی توربین به صورت کامل وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.