مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کاشان از اجرای طرح «جامه خودکفایی»با رویکرد اشتغال هنرمندانه برای بانوان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نرجس قربانیان مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کاشان، در نشست تکنیک‌های نوین تولید پوشاک و راه‌های بازاریابی گفت: انسجام بخشی حوزه پوشاک بانوان شهرستان، بهره گیری از توانمندی‌های بالقوه و بالفعل بانوان خیاط، ایجاد فرصت شغلی برای بانوان و تشویق زنان جویای کار به فعالیت در عرصه هنر‌های کاربردی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

او با اشاره به اینکه این طرح در قالب ۵ کمیته با عضویت بانوان خیاط اجرا می‌شود، یاداور شد: این طرح با بهره گیری از نظرات و تجارب آنان و توسط خودشان قابلیت اجرایی دارد.

قربانیان، فعالیت بیش از ۱۵۰ بانوی خیاط توانمند و خلاق در کاشان را از جمله ظرفیت‌های حوزه زنان شهرستان دانست و افزود: در حال حاضر بانوان خیاط کاشان به صورت پراکنده در کارگاه‌های شخصی خود بخشی از تولید پوشاک را با تحمل دغدغه‌های مالی و استرس‌های ناشی از آن برعهده دارند که با ایجاد انسجام و مشارکت گروهی آن‌ها می‌تواند تحول قابل ملاحظه‌ای در این عرصه ایجاد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.