رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان بروجن از شهرستان‌های پیشرو کشور در انجام طرح‌های نوین آبیاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عطاالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در سفر به بروجن اظهار داشت: تا پایان سال ۹۸ شهرستان بروجن با تجهیز ۲۰ هزار و ۶۷۰ هکتار از اراضی کشاورزی به سامانه‌های نوین آبیاری رتبه نخست استان را در این زمینه به دست آورد.

او افزود: شهرستان بروجن از شهرستان‌های پیشرو کشور در انجام طرح‌های نوین آبیاری است.


بیشتر بخوانید


ابراهیمی اضافه کرد: راهکار مقابله با بحران آب و بیکاری، توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در استان است و یکی از رویکرد‌های جهاد کشاورزی برای رفع این مشکل و ارتقای بهره وری آب در بخش کشاورزی، توسعه سطح زیر کشت گلخانه‌ها و انتقال کشت محصولات آب بر در فضای گلخانه‌ای است.

او ادامه داد: طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی در تمام دشت‌های استان، همگام با طرح الگوی کشت یکی از ملزومات بخش کشاورزی است و باید با برنامه ریزی کلان از بحران‌های پیش رو عبور کنیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه نیروی انسانی یکی از بزرگترین و با ارزش‌ترین سرمایه هر سازمانی است گفت: باید برای این سرمایه با ارزش بهترین برنامه ریزی صورت گیرد.

او به ضرورت بهره گیری از ظرفیت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان کشاورزی استان را به سمت کشاورزی مدرن سوق داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار