رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:با ثبت یک مورد فوت دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان کرونا به ۵۷۷ نفر رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ۴۷ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۲۳۰ نفر رسید.

محمدی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۷۹ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند افزود: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان یک نفر می‌باشد که مربوط به شهرستان کنگاور است.

او بیان کرد: با احتساب یک مورد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۷۷ نفر رسید.

محمدی در پیان یاد آور شد: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان دوازده هزارو ۲۳۵ نفر بستری و یازده هزار و ۲۸۰ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

لازم به ذکر است در ۲۴ ساعت گذشته ۹۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۶۲ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.