کرونا، بازی تاتنهام در جام اتحادیه را لغو کرد

ابتلای چند بازیکن تیم فوتبال لیتون اورینت به ویروس کرونا، باعث لغو دیدار این تیم برابر تاتنهام در جام اتحادیه شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار امشب (سه شنبه) تیم‌های لیتون اورینت و تاتنهام در چارچوب دور سوم جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان به دلیل ابتلای چند بازیکن تیم لیتون به ویروس کرونا لغو شد.

امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در دور سوم مسابقات جام اتحادیه، قرار بود لیتون اورینت پذیرای تیم تاتنهام باشد، اما به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونای چند بازیکن تیم میزبان این بازی لغو و ورزشگاه اختصاصی و زمین تمرین این تیم نیز تا اطلاع ثانوی بسته شد.

بازیکنان این تیم پس از تساوی ۲-۲ برابر مانسفیلد در روز شنبه، با هزینه تاتنهام آزمایش کرونا دادند، زیرا برای تیم‌های حاضر در لیگ‌های دسته پایین انگلیس آزمایش هفتگی کرونا مانند لیگ برتر اجباری نیست.

سازمان لیگ انگلیس با انتشار بیانیه‌ای گفت: مذاکره با ذینفعان در رابطه با تاثیرات برگزار نشدن بازی امشب همچنان ادامه دارد. باشگاه لیتون اورینت، سازمان لیگ انگلیس و مقامات مربوطه، سرگرم بررسی راهکارهای امنیتی باشگاه برای مقابله با کووید ۱۹ هستند تا هرچه زودتر ورزشگاه و زمین تمرین این تیم را بازگشایی کنند.

حالا با توجه به برنامه‌های فشرده تاتنهام در بازی‌های لیگ اروپا و لیگ برتر، برنامه ریزی مجدد برای انجام این بازی دور سوم جام اتحادیه سخت خواهد بود. تاتنهام روز پنجشنبه در مقدونیه به مصاف شکندیا خواهد رفت.

بازی‌های دور چهارم جام اتحادیه نیز از ۲۸ سپتامبر به بعد آغاز خواهد شد و برنده دیدار اورینت - تاتنهام به مصاف برنده دیدار چلسی - بارنزلی خواهد رفت.

باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس معتقدند شرکت در جامی که در آن تیم‌های دسته اول و دسته پایین‌تر حضور دارند به دلیل انجام نشدن آزمایش کرونا، بسیار پرخطر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار