آیت‌الله اراکی:

جهان اسلام عادی سازی روابط حکام عرب با رژیم صهیونیستی را محکوم کند

دبیر کل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: کشور‌های جهان اسلام باید در برابر عادی سازی روابط حکام عرب با رژیم صهیونیستی واکنش سخت نشان دهند.

‌به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله محسن اراکی دبیر کل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عصر امروز سه‌شنبه اول مهرماه در همایش علنی سازی روابط حکام عرب با رژیم صهیونیستی که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، اظهار کرد: عادی سازی روابط با کشور جعلی اسرائیل هم از نظر شرعی، عقلی و عرف در جامعه کنونی اسلامی محکوم و ضد عقل و انسانیت است.

وی ادامه داد: کشور‌های جهان اسلام باید در برابر این عمل واکنش سخت نشان داده و واکنش علمای اسلام در شرایط کنونی بسیار لازم است.

آیت‌الله اراکی خاطرنشان کرد: هرگونه تایید و پشتیانی از رژیم غاصب و کودکش اسرائیل شراعا حرام است و حکم کافر برای آن‌ها مسلط می‌شود. با ظالم پیوند زدن ظلم است و ظلم هیچ‌گاه پایدار نمی‌ماند و این را در طول تاریخ اسلام بار‌ها مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: صدام، شاه ایران کسانی که به مردم ظلم کردند کجا هستند و سرنوشت آن‌ها به کجا رسید؛ شیوخ حاشیه‌نشین خلیج فارس و مسئولان رژیم صهیونیستی بدانند کا با این کار نابودی آن‌ها نزدیک خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار