هم زمان با هفته دفاع مقدس ۱۱۱ طرح عمرانی در حوزه زیرساخت‌های حیاتی نظیر آب‌رسانی واحداث راه‌های روستایی در قم افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید علیرضا میرزائیان معاون عمران قرارگاه پیشرفت و بسیج سازندگی قم  گفت:۱۱۱ طرح عمرانی در حوزه زیرساخت‌های حیاتی نظیر آب‌رسانی، احداث راه‌های روستایی، احداث خانه عالم و احداث کارگاه‌های اشتغال بااعتباری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال طی هفته دفاع مقدس در استان قم افتتاح می‌شود.

او در ادامه ضمن توجه جدی به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مرتبط با عرصه‌های سازندگی، به ویژه در مناطق محروم استان، امسال نیز همانند گذشته و با همّت و کار مضاعف و بی وقفه، گام‌هایی مؤثر و هر چند کوچک برداشته و بر خود وظیفه می‌داند که تا رسیدن به حد مطلوب در مسیر محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی دهستان‌های استان قم، این راه را ادامه دهد.

میرزائیان با اشاره به اینکه در مسیر تحقق اهداف مقدس مدرسه سازی و تعلیم و تربیت فرزندان میهن اسلامی به خصوص در مناطق محروم روستایی، ضمن جذب مشارکت خیّرین مدرسه ساز، عملیات احداث ساختمان مدرسه سه کلاسه روستای چشمه شور با اعتبار ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در دستور کار ویژه قرار گرفت، بیان کرد: پس از توافق با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم کلنگ زنی این پروژه انجام و عملیات اجرایی آن آغاز شده و در حال پیگیری است.

معاون عمران قرارگاه پیشرفت و بسیج سازندگی قم یادآورشد: امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت، ولی عصر (عج) بتوانیم با بهره گیری از توانمندی و ظرفیت و اخلاص جوانان متخصص و انقلابی، در راستای زدودن غبار محرومیت از مناطق محروم استان گام‌های استوارتر و مؤثرتری برداریم.

میرزائیان به طرح تعمیر و مرمّت ۵۰۰ باب منازل محرومین در مناطق شهری و روستایی استان قم اشاره کرد و گفت: این طرح با مشارکت نهاد‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل بهزیستی استان و همچنین مجمع خیرین قم در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد ۶۰ باب منزل با هزینه حدود ۴۸۰ میلیون ریال در هفته جاری اتمام یافته و آماده تحویل است.

۳۱ شهریورماه، سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث صدام در سال ۱۳۵۹ علیه جمهوری اسلامی ایران است که از ۳۱ شهریورماه تا ششم مهرماه به عنوان هفته «دفاع مقدس» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار