تولید انبوه باطری های جدید تسلا تا ۲۰۲۲ طول می کشد

ایلان ماسک طی توئیت اخیر خود اعلام کرد تولید انبوه باطری های جدید و قدرتمند آن ها تا سال ۲۰۲۲ طول خواهد کشید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم "روز باطری" شرکت تسلا قرار است فردا برگزار شود. این مراسم ابتدا قرار بود در ماه آوریل صورت گیرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. با این وجود، درست ساعاتی پیش از برگزاری مراسم "روز باطری" ایلان ماسک با انتشار رشته توئیتی در حساب کاربری توئیتر خود اظهارات جدیدی را مطرح کرد و اطلاعات متفاوتی را با کاربران به اشتراک گذاشت.

وی در حساب کاربری خود نوشت:"اطلاعات مهم در رابطه با مراسم "روز باطری" فردا؛ این مراسم محصولات مهم ما مانند سایبرتراک را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما باید اظهار داشت که آن چه ما فردا معرفی می‌کنیم تا سال ۲۰۲۲ به تولید انبوه نمی‌رسد".

وی در ادامه توئیت دیگری منتشر کرد و نوشت: "ما قصد داریم خرید باطری‌هایمان از شرکت‌های پاناسونیک، ال‌جی و CATL را افزایش دهیم. با این وجود حتی اگر این شرکت‌ها تولید خود را به حداکثر برسانند تجهیزات ما تا سال ۲۰۲۲ به میزان لازم نخواهد رسید".

صحبت های ایلان ماسک باطری های جدید تسلا


بیشتر بخوانید


شکایت ایلان ماسک از سختی مراحل تولید باطری

وی همچنین طی توئیت‌های خود اظهار داشته بود که شرکت تسلا قصد دارد در زمینه تولید باطری‌ها دست به کار شود تا سرعت دسترسی به اهداف آن‌ها افزایش یابد. ایلان ماسک همچنین در رابطه با دشواری تولید انبوه باطری‌ها نوشت:"سختی تولید انبوه یک فناوری جدید برای مردم جا نیفتاده است.

این کار هزار الی ده هزار برابر سخت‌تر از تولید مدل‌های اولیه در تعداد کم است. ساخت دستگاه تولید کننده یک باطری یا اتومبیل از ساخت خود محصولات دشواری بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد". گفتنی است؛ مراسم "روز باطری" شرکت تسلا قرار است در کمتر از یک روز دیگر برگزار شود و ایلان ماسک در نظر دارد سرانجام از اختراع خلاقانه شرکت خود رونمایی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار