مسئولان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه ای، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان خوزستان، روسای ادارات و مدیران دستگاه‌های اجرایی با صدور پیام‌های جداگانه ای، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

دفاع مقدس مهمترین مفهوم عینی و عملی مقاومت است

عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان در پیامی هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس مهمترین مفهوم عینی و عملی مقاومت است و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان در ۸ سال جنگ تحمیلی، در واقع زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت در برابر ظلم است. آن روز‌ها نام و نان بهایی نداشت و آنچه میدان دار بود، قیام و عروج بود. آن روز‌ها ماندن بی معنا بود و شهادت، شاهراهی به وسعت افق داشت.

بی تردید، مقدس‌ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد؛ و مردم غیرتمند ایران، در دفاعی مقدس، از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی ـ ملی خود بود، دفاع کردند و اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقامِ دوران ۸ سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مدافعین حرم و سلامت، به ویژه سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور استان خوزستان و علی الخصوص همکاران قضایی و اعضاء و کارکنان خدوم و زحمتکش شورا‌های حل اختلاف را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.