موضوع عقب افتادگی حقوق کارکنان شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های اهواز در شرایط سخت بیماری کرونا توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا پیام‌هایی مبنی بر دریافت نشدن چند ماهه حقوق کارکنان شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های اهواز برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال شده است. از این روز پس از بررسی، این موضوع برای پیگیری به سرویس استان‌ها ارجاع داده شد.

 



متن پیام شهروندخبرنگار؛

سه ماه حقوق ندادن به پرسنل شرکتی وپیمانکاری بیمارستان‌های اهواز
باسلام وخسته نباشیدخدمت باشگاه خبرنگاران جوان. در شرایط سخت بیماری کرونا که همه مردم خود را مدیون کادر درمان می‌دانند در اهواز هیچ مسئولی در فکر کادر شرکتی و پیمانکاری درمان و پشتیبانی بیمارستان‌های اهواز نیست الان سه ماه است که با ما قرداد نبسته اند و می‌گویند این هفته حقوق می‌دهیم، هفته بعد حقوق می‌دهیم و در این احوال و شرایط سخت زندگی همه این پرسنل در دو شیفت یا پس از اتمام شیفت اقدام به مسافرکشی و شغل دوم می‌کنند. و وقتی اعتراض می‌کنیم می‌گویند همینی که هست ما هم از ترس اخراج شدن مجبور به سکوت هستیم ما از شما تقاضا داریم پیگیر این مسئله باشید و دعای خیر ما پشت و پناه شماست (جمعی از پرسنل شرکتی و پیمانکاری بیمارستانهای، گلستان، امام خمینی، رازی، بقایی_۲_اهواز)

عدم پرداخت حقوقی کارگران شرکتی بیمارستان بقایی اهواز
اینجانب پرسنلی از پرسنل‌های فعال بیمارستان و کار درمانی که این روز‌های کرونایی درخط مقدم هستند تقاضایی از شما خواستارم و آن اینکه ما به عنوان پرسنل شرکتی در بیمارستان بقایی ۲ اهواز مشغول کار هستیم، اما این سه ماه شد بدون حقوق و قرارداد مشغول کار هستیم و هر هفته به هفته بعد موکول می‌کنند این مسئله در این اوضاع اقتصادی برای ما بسیار سخت و دشوار است و ما از ترس تهدید‌های بیمارستان نسبت به اخراج شدن سکوت کرده و صدای ما به جایی نمی‌رسد و ما از شما تقاضا داریم نسبت به این موضوع پیگر باشید. با تشکر پرسنل شرکتی بقایی ۲ اهواز.



نتیجه پیگیری در مورد عقب افتادگی حقوق کارکنان شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های اهواز را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید. 

ادعای دریافت نشدن حقوق کارکنان شرکتی بیمارستان‌های اهواز درست یا غلط؟
اخیرا جمعی از کارکنان پیمانکاری بیمارستان‌های اهواز در پیامی نسبت به پرداخت نشدن حقوق خود معترض شدند، ماجرا چیست؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار