رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: بیش از ۴۲۰ اثر هنری در بخش‌های مختلف به جشنواره فیلم کوتاه "سلفی ۲۰" ارسال شده است.

به گزارش حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،کیانوش جهان پور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار کرد: با تفاهم نامه‌ای که بین وزارت بهداشت و جشنواره فیلم کوتاه "سلفی ۲۰" امضا شد، امسال بخش قهرمانان و شهدای سلامت با استقبال جامعه هنری برگزار می‌شود.  تا کنون بیش از ۴۲۰ اثر هنری در بخش‌های مختلف به این جشنواره ارسال شده است.

او افزود: با تصمیم هیات انتخاب جشنواره، ۵۹ فیلم به مسابقه جشنواره فیلم کوتاه "سلفی ۲۰" راه یافتند که ۱۲ اثر هنری مربوط به بخش قهرمانان و مدافعان سلامت و سایر آثار در بخش‌های داستانی، سلفی، مستند و موشن گرافیک انتخاب شده اند تا پس از بررسی هیات داوران، برگزیدگان شناخته شوند.

عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم کوتاه"سلفی ۲۰" یادآوری کرد: هفته گذشته مدیران و مشاوران اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» با محوریت موضوع کرونا و تاثیر آن بر زیست فردی و اجتماعی معرفی شدند..


بیشتر بخوانید


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت بیان کرد: این جشنواره با حمایت وزارت بهداشت، شهرداری تهران و کمیسیون ملی یونسکو برگزار و با مشارکت سامانه و اپلیکیشن "هاشور" به صورت غیر حضوری پخش می‌شود. همچنین ۵۰ فیلم برتر پس از انتخاب در سایت این جشنواره برای عموم نمایش داده خواهد شد.

 جهانپور گفت: پرداختن به سلامت به عنوان موضوع راهبردی همه جوامع، مستلزم مشارکت حداکثری مردم خواهد بود، بنابراین همه اقشار به نوعی در ارتقای شاخص‌های سلامت، نقش بسزایی خواهند داشت. امروزه موضوع سلامت یک مقوله اجتماعی محوری و قابل توجه محسوب می‌شود و با ضرورتی به نام اجتماعی شدن سلامت و مدیریت و رویکرد اجتماعی در حوزه سلامت مواجه ایم و این مهم در عصر مقابله با همه گیری کرونا پیش از گذشته به چشم می‌رسد و در این میان فرهنگ ایثار و مقاومت که در تلاش‌ها و مجاهدت مدافعان سلامت متجلی شده است پررنگ و زیربنایی است و می‌تواند در هر بسیج ملی و هر مشارکت اجتماعی وسیع مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.