مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۴.۵ درصد مدیران، ۸۹ درصد معلمان و ۷۲.۳ درصد دانش‌آموزان این استان به شبکه شاد دسترسی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در ستاد مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: حضور دانش‌آموزان این استان در مدارس استان ۲۶.۵۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

او افزود: حضور دانش‌آموزان در مدارس از ۶۴ درصد در روز‌های ابتدایی به ۳۷.۴۱ درصد کاهش پیدا کرد که اکنون به ۲۶.۵۹ درصد کاهش پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید


قائدامینی اضافه کرد: آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برای آموزش حضوری و غیرحضوری دانش‌آموزان از مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا پیروی می‌کند.

او ادامه داد: بیش‌ترین حضور دانش‌آموزان با ۸۵ درصد در شهرستان کوهرنگ و کمترین آن با ۱۹ درصد در شهرستان شهرکرد است.

قائدامینی حضور معلمان در مدارس چهارمحال و بختیاری را ۹۸.۵ درصد دانست و گفت: ۹۴.۵ درصد مدیران، ۸۹ درصد معلمان و ۷۲.۳ درصد دانش‌آموزان به شبکه شاد دسترسی دارند.

او افزود: این در حالی است که پنج درصد دانش‌آموزان استان هیچ‌گونه دسترسی به آموزش‌های مجازی ندارند.

قائدامینی اضافه کرد: تاکنون ۳۰ میلیارد ریال اقلام بهداشتی در دو مرحله در مدارس چهارمحال و بختیاری توزیع شده است، در حالی است که امکان مشکل در تأمین اقلام بهداشتی در آینده وجود دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
تو رو خدا مسولین یه فکری به حال نت ضعیف روستا ها بروجن کنید من دانشجوم اینترنت یه شدت ضعیف بود و قط میشد امتحانم و خیلی ضربه دیدم خواهش میکنم رسیدگی کنین رشته من یکی ار رشته های به شدت سخته رشته های پزشکی اگه یه درسی رو افتادم دیگه جبرانش ترمای بعد به شدت سخت وحتی غیر ممکنه خواهش میکنم روستا ها رو به نسل اینترنت 4G وصل کنید