اصغری گفت:فردا میزان بارش‌ها در استان‌های شمالی افزایش می‌یابد و شاهد کاهش دمای هوا در برخی مناطق کشور خواهیم بود.

محمد اصغری کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بارش‌ها همچنان تا پایان هفته در نوار شمالی کشور ادامه خواهد داشت گفت:  از سوی سازمان هواشناسی اطلاعیه‌ای برای استان‌های شمالی، مبنی بر هشدار تشدید بارش ها  صادر شده است.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه فردا در مناطق شمالی کشور، آذربایجان شرقی و غربی‌، همچنان بارش‌ها ادامه دارد گفت: در سایر مناطق پدیده خاصی پیش بینی نمی‌شود .

اصغری بیان کرد: در روز‌های آینده برای استان تهران کاهش ملموس دما پیش بینی می‌شود و از هفته آینده شاهد پاییزی شدن هوا در پایتخت خواهیم بود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، امشب در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود، همچنین شدت بارش‌ها در غرب گیلان و اردبیل بیشتر خواهد بود.

روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و غربی و ارتفاعات البرز مرکزی در برخی ساعات رگبار باران ، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

در سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق کرمان، شرق هرمزگان، کرمانشاه و ایلام، وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است و بیشترین دما در تهران ۳۱ درجه و کمترین آن ۲۱ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار