در ابتدای شروع مجلس فرمی برای خودرو به نمایندگان داده شد تا نوع استفاده از خودرو را انتخاب کنند که دارای سه گزینه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در فرمی آمده است نمایندگان برای استفاده از خودرو ۳ گزینه پیش رو دارند و نمایندگان میبایست یک گزینه را انتخاب می کردند.

۱-استفاده از خودروی مجلس با راننده، که در اینصورت هزینه و حسب میزان کاربرد وطبق تعرفه ساعتی ۳۰ هزارتومان و روزانه ۵۰۰ هزار تومان کسر از دریافتی ماهیانه نماینده میشود.

۲-تحویل امانی یک دستگاه خودروی پژوپارس صفر کیلومتر به نماینده و برگشت آن پس از دوران نمایندگی

۳-فروش اقساطی یک خودروی صفرکیلومتر دناپلاس یاپژوپارس که قسط آن از دریافتی ماهانه کسرشود

قیمت تحویل این خودرو به نماینده ۳۰۲ میلیون تومان و اقساط آن ۳ ساله است و سندآن هم حداقل تا یکسال بنام مجلس است و امکان فروش به غیر ندارد.

کدام نماینده خراسان جنوبی دنا پلاس مجلس را قبول کرد؟

تاکنون تنها 2 نماینده به این سوال پاسخ داده اند : اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه گفت : تاکنون به من اعلام نشده است و تصمیمی برای گرفتن آن ندارم ، تا آنجا که مطلع هستم اقساط آن زیاد است و تا ۱۸ ماه امکان فروش آن نیست .

خسروی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف هم از تحویل خودروی دناپلاس اظهار بی اطلاعی کرد گفت : دو گزینه پیش روی ما بود هزینه رفت و آمد برای هر شخص واریز شود و او از خودروی شخصی استفاده کند و یا از خودروی مجلس برای رفت و آمد استفاده کند که من گزینه اول را انتخاب کرده و مجلس ماهیانه هزینه های رفت و آمد را به همراه حقوقی که برای دفاتر در نظر گرفته واریز میکند.

خسروی حقوق دریافتی از مجلس را ۱۱ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای اداره ۳ دفتر نمایندگی و هزینه رفت و آمد هم حقوقی جداگانه واریز می شود.


بیشتر بخوانید

تعامل دوسویه نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه لازمه شفاف‌سازی


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.