مسئول صدور گواهینامه پلیس راهور استان یزد گفت: آموزشگاه‌های رانندگی با اعمال و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی فعالیت خود را در حوزه آزمون و آزمایش ادامه می‌دهند.

سرهنگ دوم سید مهدی حسینی مسئول صدور گواهینامه پلیس راهور استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: تمامی آموزشگاه‌های رانندگی در سطح استان با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و اعمال فاصله گذاری اجتماعی و همچنین محدود شدن کلاس‌ها از ۳۰ نفر به ۱۵ نفر روند آموزش‌های خود را طی می‌کنند.

او با اشاره به اعلام وضعیت قرمز در استان یزد و تعطیلی آموزشگاه‌های رانندگی از یک اسفند ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹، افزود: هنرجویانی که به علت تعطیلی، پرونده آن‌ها باطل شده بود به مدت یک ماه فرصت داشته که به آموزشگاه مراجعه کنند.

سرهنگ حسینی ادامه داد : شهروندان و مراجعه کنندگان به مراکز آموزشگاهی رانندگی، خدمات خودرویی و اخذ آزمون‌های گواهینامه، در زمان مراجعه ماسک و دستکش به همراه داشته باشند.

 او گفت: در حال حاضر نه آموزشگاه پایه سوم، یک آموزشگاه موتور سیکلت و یک آموزشگاه پایه یک و دوم در شهر یزد فعالیت می‌کنند.

مسئول صدور گواهینامه پلیس راهور استان در پایان گفت: افراد در صورتی که با موارد نقض ابلاغیه‌ها و اصول یادشده مواجه شدند، می‌توانند موضوع را با شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۰۹، ۰۳۵ اطلاع دهند.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.