معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا اجرای ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس محدودتر است و سعی می‌شود این کمبود را با فضاآرایی شهر جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد محسن مصحفی رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با هدف قدردانی از رشادت‌ها و مقام والای شهیدان هشت سال دفاع مقدس برنامه‌هایی برگزار می‌شود که از جمله آن می‌توان به مراسم رونمایی از سردیس شهدای دفاع مقدس، فضاآرایی گسترده شهر، اکران تصاویر شهدا و اجرای نقاشی دیواری اشاره کرد.

او افزود: باتوجه به شرایطی که هم اکنون در آن قرار داریم بیشتر برنامه‌های تدارک دیده شده برای گرامیداشت این مناسبت افتخارآفرین، به صورت اکران شهری، فضاآرایی و رونمایی از سردیس شهدای هشت سال دفاع مقدس، رونمایی از سردیس شهیدان ابراهیم فخرایی، صارمی، حبرانی و رونمایی از دیوارنگاری‌های منتخب فراخوان نقاشی دیواری ویژه شهدا در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین با هدف فضاآرایی ویژه این ایام، سه هزار آویز ستونی با طرح ایران و مشکی، ۱۵ هزار بیرق بی آر تی با طرح ایران مشکی در اطراف حرم، میدان پارک و وکیل آباد نصب خواهد شد. همچنین ۱۰ عدد حجله شهید نیز در شهر نصب و جانمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید


مصحفی بیان کرد: از دیگر اقدامات این سازمان در هفته دفاع مقدس می‌توان به اجرای نقاشی‌های دیواری ویژه شهدا ، اکران ۵۳ قاب عکس شهری مزین به تصاویر شهدای دفاع مقدس در سطح شهر اشاره کرد.

او تصریح کرد: ویژه برنامه روضه خوانی رو به روی در منازل شهدا با نام «هرکوچه شهید، یک حسینیه» به همت فرهنگسرای سردار شهید قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این ایام است.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.