فرمانده انتظامی البرز گفت: تعداد ۱۲۴ کیسه ۲۵ کیلوگرمی در مجموع ۳ هزار ۱۰۰ کیلوگرم مواد اولیه پلاستیک خارجی قاچاق در نظرآباد کشف شد.

کشف ۱۲۴ کسیه مواد اولیه پلاستیک خارجی قاچاق در نظرآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار  عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی گزارش‌هایی مبنی بر دپوی مواد اولیه ساخت پلاستیک در یک کارگاه واقع در شهرک صنعتی نظرآباد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی البرز افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد کارگاه موردنظر محل دپو مقدار زیادی مواد اولیه ساخت پلاستیک قاچاق است، که با هماهنگی مقام قضایی ماموران به آن جا اعزام و کارگاه تولیدی را پلمپ کردند.

 سردار محمدیان گفت: در بازرسی از کارگاه تعداد ۱۲۴ کیسه ۲۵ کیلوگرمی در مجموع ۳ هزار ۱۰۰ کیلوگرم مواد اولیه پلاستیک خارجی قاچاق کشف شد.

او با اشاره به این که ارزش این محموله براساس برآورد کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده، افزود:  در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه کالای کشف شده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در سطح جامعه است، که مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.